Adet hesabıma göre bugün tam 12+6 gün. Ancak geçen hafta ikili tarama için doktoruma gittiğimde gelişim olarak 1 hafta öndesin dedi , kendini 13+6 gibi düşün dedi. Ben şimdi aşı olmak için araştırma yapıyorum 14. Haftadan sonra diyorlar. Tam olarak kaç haftalığım biri yardımcı olabilir mi?