Mom62266 vitamin kullanıyor musunuz? Sağlık ocağında tahlil yaptırdım karaciğer enzimlerim biraz yüksek çıktı. Oradaki doktor beni korkuttu dahiliyeye gitmen gerek diye. Kendi doktorumu aradım. D vitamini ve omega içiyordum onları içmeyi bırak 15 gün sonra tekrar test yaptır dedi. 15 gün sonunda düştü. Şimdi ara ara tekrar yaptırıyorum test bir problem yok çok şükür. Sizinki de öyledir inşallah