Hilalky MELOMEL bende de aynı durum var doktora gidip test yaptırın isterseniz. Bebeğin suyu mu akıntı mi diye
455 MELOMEL bebeğin suyu geliyo olabilir bende 6 aylık hamileydim bebeğimin suyu geliyodu ama ben idrar kaçırıyorum sanıyodum ama malesef bebeğin suyuymuş 1 hafta hastanede yattım ama fayda etmedi kaybettim bebeğimi😔
Burculi06 MELOMEL bendende geliyor nerdeyse hamilelik başından beri turnusol lu ped verdi doktor onla bakıyoruz normal akıntı ama iç çamaşırımı ıslatıyor sürekli bazende bulanık beyaz akıntıyla birlikte geliyor doktor normal dedi ama kontrol ettirin bence
Mmoommlife MELOMEL merhaba aynı durum bendede var haftamızda aynı . Afedersınız oc camaırınızds cok mu oluyor damla seklınde az mı
MELOMEL Burculi06 teşekkür ederim. Bugüm doktora gittim söylemeyi unuttum. Akıntım normalde de çok olurdu benim. Aklıma gelmedi söylemek. Yarın turnusol dediginizden alayım sonra kontrole gideyim