4 bebeğimi kaybeden bir anne olarak her zaman hepimize dua ediyorum. Geçen ay rahim filminde iki tüpümde kapalıydı ilacın etkisiyle açıldı . 8 temmuzda yumurtlama değerlendirdik su an beklemedeyiz rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰 bir oğlum var evet ama oyuncak ayıcıklarına sarılıyor kardeşim diye , kardeşim olsa ben bakarım diyor . öyle çok istiyor ki kuzenim doğum yaptı hayırlı olsuna gittik oğlum bebeğe yapıştı bizim olsun diye 🤣 eşimde merakla bekliyor tüpler açılınca içim çok rahat iş yerinde işlerle meşgul oluyorum eskisi gibi değerlendirmelerde bebek olmuyor da aklımda inşallah rabbim oğluma minicik bir kardeş nasip edecek… inanıyorum. Ve isteyen herkese dua ediyorum 🙂