Kızlar dün aksam 5 gibi karnımda acayip bir agri ve bebegin verdigi bi gerginlik vardi oturamiyor kalkamıyordum acilden bilgi aldık karın ağrısı ihmale gelmez doktora gidin dediler kayseri sehir acile geldik alttan acilmaya bakti acilma yoktu ntsye girdim biraz sanci cikti ama acilma yoktu yani dicem su ki o kadar cok suriyeli varki sıra asla gelmiyor 6 da oraya gidip saat 11 e kadar bekledim onların baş agrisini anlatana kadar bana veya bebegime bise olabilirdi asla memnun kalmadim gelip gidip ellerini sokup bakiyorlar acilma olmadigi halde kendileri suyumu patlaticakti yat istersen musade altına alalim dediler bende yok ben evime gidiyim dedim rezillik resmen