yrnurer gbyalcin 2 hafta sonra kalp atışlarını duyarız dedi. Sağlıklı olsunlar da insalllah 2 hafta beklerim 😊
gbyalcin yrnurer inşallah 🤲🏻 sağlıkla gelsinler de önemli olan o 🤭 benim arkadaşım 8. haftada duymuştu
Meryemce92 depsizoo O zaman doktorlar birşey bilmiyor 😂 sen biliyorsun niye bana o zaman doktorum 1500 ü geçince gel keseyi görelim dedi. İyimisiniz siz ya.
depsizoo Meryemce92 niye bunu söyliyen sadece sizin doktorunuz ? Bu arada ben iyiyim teşekkür ederim ☺️