yrnurer Arkadaslar merhaba 5 hafta 3 günlük hamileyim. Pazartesi günü kan verdim beta 959 çıktı. Yarin doktor kontrolüm var ama kese gözükür mü çok merak ediyorum. 3 gün de beta daha çok yükselmiştir diye düşünüyorum
Ahlahanim yrnurer bende o zaman gitmiştim ilk kesem gözükmüştü ama bebek gözükmemişti henüz görünüz heralde sizinkide 😊🌺
milayerli yrnurer kese beta değeri 1000-3000 arasında görülür doktorum öyle dedi insallah görürsünüz canım 😊
Meryemce92 depsizoo Nasıl yok doktorum betan 1500 ü geçince gel keseyi görelim dedi ben 4767 değerle gittim kese çok net göründü.
depsizoo yrnurer geç döllenme falan meselesi var o yüzden bilmiyorum ne zaman gözükür ayrıca kesenin değil bebeğin gözükmesi önemli ☺️
yrnurer milayerli inşallah canım ya bakalım hayırlısı neyse o olur inşallah. Sağlıklı olsunlarda 1 hafta geç olsada olur 😊
Bsrahb yrnurer kese biraz daha geçsin gözükür ben ilk gittiğimde 4+4 hcg 1600dü 9 gün sonra tekrar çağırdı kese vardı bebek yoktu bi 9 gün sonra tekrar çağırdı kalp atışını dinledik.Korkma yani değer 5000lerdeyken kese oluşuyor diye biliyorum bekli seninki geç döllenmedir
yrnurer Bsrahb ilk olduğu için hep araştırıyorum bakalım. Belki de gec döllenmede olabilir bilemiyorum 😊 Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🙏
Civcivim000 yrnurer ben son regle göre 5+0 da gittim doktor ölçümde 5+6 olduğunu söyledi karından ultrasonla çok rahat gördük keseyi, ama bebek yoktu bebek ve kalp atışı için 1 hafta sonra çağırdı umarım her şey yolundadır sizin ve hepimiz için