asel51 iyi de ben bunu veya bu yaşadıklarınızı nerden bilebilirim ? buraya sadece çarpıntı şikayetiyle konu açmışssınız ve şuan onu konusuyoruz ve size moral amaçlı yorum yaptım ben alim değlim neler yaşadıklarınızı bilemem bahsetseydiniz ona göre mıllet ne sorunlarla savaşıyor demezdim zaten 😉 dediğim gibi siz doktorunuzla konuşun kansızlığınızda yokmuş zaten belki ciddi bir sorununuz vardır iyi akşamlar