mom073 İlk hamile kaldığımda 72 kilo idim boyum 1,58 ve şuan 16+4 olmuşuz kilom 76,20 çıktı..çok mu aldim bilmiyorum, çok alınca doktor uyarıyor mu fazla alma diye?
fenperest mom073 benim dr um kilo ile ilgili hicbirsey soylemedi bana suana kadar. Boyum 165 kilom 63,7 idi hamile kalmadan. Suan 12. Haftadayim 65,2 olmusum. Ama ilk aylarda 1, son aylarda 1,5 kilo normal deniliyor. Gebelik sonunda 12-14 kilo alimi idealmis.
Sulegorkemakyol mom073 fazla kilo alınca evet doktor uyarıda bulunuyor ama en baştan dikkatli olunmalı son aylarda çok daha fazla kilo alımı oluyor çünkü mesala ben 59 kg hamile kaldım şu anda 64kg ( ama aşırı bir ödemem oluştu doktorumda bunun farkında ) oyüzden gerekli önlemleri almaya başlıycaz cumartesi görüşmemizden sonra bazı tahliller istedi sonuçlarına bakıcak bu arada neredyse aynı boydayız bende 1.60 şım
Lulemom mom073 bende 72 yle hamile kaldım. Doktor zayıf değilsin diyip her gitmemde az yiyorsun dimi diye soruyor 🤣 34 deyim 8 kilo aldım. Hala yeme diyor 🤣 kilolulara takık benimki 🙊
fenperest mom073 bebeginizin ve sizin sagliginiz herseyden onemli. Yiyeceklerinizi kalorilieri daha dusuk alternatiflerle degistrmeyi deneyin bence. Henuz cok almis sayilmazsiniz bence. Bana da bakmayin. Bulantilarimdan dolayi yiyemiyorum ben.
mom073 Sulegorkemakyol kaçıncı hafta sizin bir de kanım düşükmus çok acıkıyorum yemeyince elim ayağım titriyor kan hapı içince az yerim insallah
Ebru_ylmz Lulemom ben de 78 le hamile kaldım 24+5 olduk 84 kiloyum bugün bana doktorum kızdı aslında haftana göre kilo alımın iyi 6 kilo aldın ama kilolu hamile kaldın senin için fazla çok dikkat et falan dedi zayıf olsam sıkıntı yokmuş 😃
Sulegorkemakyol mom073 20 haftatıyım şu anda doktorum yüksek tansiyondan şüpeleniyor tansiyonum yüksek seyrediyor biraz bakalım kan ilacı kullanınca belli evet gece bilir bu arada bende çok acıkıyorum ama az ve sık yiyorum bu şekildede deneye bilirsin
fenperest mom073 4. Ayda 4 kilo almissiniz. Gayet normal. Endise edecek noktada degilsiniz henuz😊 suan mevsiminde cok guzel kara uzumler var. Midenizi bulandirmayacaksa, uzum pekmezi deneyin. Kirmizi eti ve yogurtu asla birlikte tuketmeyin. Mesela kofte yediniz diyelim, en az 1 saat sonra ayran icin. Bende anemiyim de 😊
Lulemom Ebru_ylmz aynen bana da o yüzden yo zaten. 50 yle hamile kalsan 20 kilo al bişe demem ama senin en fazla 10 kilo hakkın var dedi 😄 aslında hak diye de bişi yok ama almaman gerek dedi
mom073 mrveknblt Eynur_2147 fenperest kızlar normal dedi doktor ama bundan sonra ekmek tüketimini azalt dedi
omrsv Eynur_2147 ben de 3 kilo aldım. 21 haftalığım. Sadece karnım çıktı. Herhangi bir yerime dagılmadı. Sadece bebek sanırım😬
bebegimizibekliyoruz1 65 ile hamile kaldım 16.haftama girdim bu gün 1kilo 400 gr almışım mide bulantısı sıkıntısı falan yaşamadım düşük riskim var diye bol bol dinlendim yattım yedim doktorum ilk 3 4 ay çok kilo alımı önermiyor son aylarda ilk aylara göre çok hızlı kilo alırmışız boyum 1.63
mom073 bebegimizibekliyoruz1 eee ben şimdi 4 kilo aldim ama bulantim yenii bitti bir haftadır iştah açık bir de kabizlik var acaba ondan mı kilo çıkıyor