Kızlar 36 hafta oluyorum yarın, bugün dra gittim açılma ve kolay doğum için ne önerirsiniz diye bol yürüyüş dedi. Ahududu yaprağı çayı varmış hocam dedim ben bir tek hurmayı biliyorum açıkçası diye söyledi. Ben yine de içmek istiyorum bu çaydan doktor onermeden içilir mi zararı var mı ? Haftada kaç kere içmek lazım aktarda bulunur mu