Merhabalar tüp bebek transferi sonucu poZitifi gördük ,dün keseyide gördük şükür.Doktor karından baktı.İkizden şüphelendi .Fazla bastırmak istemiyorum ama bir kese de olabilir yerleşme sıvısında olabilir Alttan bakmak istemedi .Böyle bir durum yaşayan var mı?10.gün betam 33 dü.İki tane transfer yapıldı ama değer bir tanesi tutmuş gibiydi.Bide bugun 5. Hafta olduk.Hafif kahve lekelenme oldu normal mi acaba?