Kızlar ben trabzonda oturuyorum numune hastanesine muayene oluyorum 1 hafta önce muayenem vardı doktorum benden ense kalınlıgı testi istedi ama muayane oldugum hastanede boş konteyjan olmadıgını söyledi bulundugum konumdaki bütün hastaneleri tek tek aradım hiçbirinde boş konteyjan olmadıgını söyledi ne yapmalıyım bana biri yardımcı olsun şuanda 12+5 deyim yani geçmi kaldım ikili tarama testine yaptırmayıda düşünmüyordum doktoruma bayramdan sonrası için randevu aldım ona ne demeliyim burada oturanlar varsa nerde boş konteyjan var nerden alabilirim😒