Bukre_01 sıcaklardan olabilir aşırı sızlaması terliyorsa belki benimde sızlama olmuştu ilk gebelikten ama kış ayıydı diye abartılacak kadar değildi. Arada kaşınma da oluyırdu bende. Şimdi üstünden 6 yıldan fazla oldu ağrımda sızımda yok hatta korkuyordum hamilelikte ya ağrırsa diye ama ses seda yok 😀 izi desen azıcık var ama öyle rahatsız edecek kadar değil👍