Emin değilim 3 gün gecikmem var adet düzensizliğine yoruyorum ama hastaneye gitmeye de çekiniyorum ikinciyi istiyorum ama içimde korku var ilk bebeğim daha çok küçük ve baya bi mızmız varmı bebeği küçükken hamile kalan arkadaşlar biraz stres atmak iyi gelicek sanırım