Merhabalar güzel anne adayları
20 haftalık gebeyim takibimi bir özel hastanede yaptırıyorum fakat tahliller için devlet hastanesine gidiyorum
En son özeldeki doktora gidişimde tahlillerimde idrarımda bakteri çıktığı için idrar kültürü testi istedi bugün devlette ki kadın Doğum doktorana söyledim tamam dedi birde şeker yüklemesi zamanın gelmiş tahlil yaptırırken onu da yaptır istersen dedi bende tamam dedim odadan çıkınca kendi özeldeki doktorumu arayıp durumu anlattım bana 24-28 arasında yapılması daha uygun fakat tam net Bilgi vermese de şekerin olup olmadığı konusunda fikir ediniriz yaptırabilirsin istersen dedi internette hep 24-28 hafta arası yazıyor 20 erken gibi sizce beklemeli miyim yoksa yaptırıp geçeyim mi ??? Lütfen yorum istiyorum çok kararsızım şimdiden teşekkürler