Dilaraserhat 38+5 doktor 40-41 haftayı bulur dedi biz bayrama kalmasın derken bayram sonuna bile kalabilir dedi yine de acil bisey olursa gel dedi sizce bekler mi gelir mi bir anda umutsuzluk çöktü üstüme
Elisammmbade Dilaraserhat Öncelikle sağlığı iyi olsun da zamanı gelince bir saniye bile içerde tutamazsiniz zaten🥰 teyzem 38+6. Haftada doğum yapmıştı erkek bebiş ama yengem 40. Haftasında doğum yapmıştı tamamen bebişin keyfine kalmış bir durum bence takmayın kafaniza bizde 38. Haftadayiz kız bebişim bu gün çatı muayenesi oldum hiç açıklık yok yeri rahat gelesi yok😂
Pamugunannesi1 Dilaraserhat Sağlıkla gelsin inşallah ama böyle bişey yok ne zaman doğası geliyorsa o zaman doğuyor. Benim yeğenim 34 üncü hafta da çok çok sağlıklı bir şekilde bende erkek annesiyim 30+3 haftalığım ne zaman gelicek diye bekliyorum ama bu bebeğe bağlı 😌
Babymoomy Dilaraserhat benekten bebeğe değişir erkek geç gelir diyen de var kız geç gelir diyen de oğlumu 39+3de doğurdum benden sonra ablam 37+5de yaptı
Mlttpl Merkun bende 40+3 oldum erkek bebeğim de siz tam 41 olunca mi doğdu yoksa gün olarak da ilerledi mi
Dilaraserhat Merkun yapma ya ben yapı olarak da çok sabırsız bir insanım hamilelikte de çok sabırsız oldum bayramda kucağımizda olmasına o kadar umutlandım ki böyle deyince çöktüm resmen
Dilaraserhat Elisammmbade ustumde bi halsizlik yorgunluk bitkinlik hiçbir sey yapmama bütün gün yatma bugünde umutsuzluk eklendi enerjim yok böyle olmak istemiyorum ama hep halsiz ve isteksizim
Elisammmbade Dilaraserhat maalesef sonlara doğru öyle oluyor benimde elim kolum kalkmıyor valla ama prensesim aklıma gelince gözüme ışık geliyor sanki 🤭
Dilaraserhat Gamz09 Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde gelsinler inşallah oğlanlar daha nazlı anlaşılan 😂