35+5 im NST de düzenli kasılmalarım çıkıyor. Dr 1 cm açılmam var dedi çatı muayenesi sırasında kanamam oldu şimd hafif lekelenme devam ediyor dr um normal dedi iki gün sürebilir dedi. Doğumu tetikleyecek diye biraz düşünmüyor değilim 🤗 inş kızım biraz daha kalır içerde🤲🏼