Kızlar özel takibim bebek 32 haftalık diyor devlet 34 haftayla uyumlu diyo biraz rahatsizlandim acile gittim oda diyo bebeğin 31 haftalık ama 30 haftayla uyumlu inanın delirecem resmen diyo 1 hafta gelişme geriliği var bu durumu yaşayanlar varmı acaba gerçekten bunaldım Nstye göre bebek 34+6 napcam bilmiyom