Sevgidefne33 Anneler 33 haftalık hamileyim bugün ayağa kalkma isteğim bile yok kalktığım an basım dönüyor yatıyorum uyuyamiyorum hiçbirşey yemek istemiyorum bu haftalarda normal mi
defnosunannesi_ Sevgidefne33 bence normal şuanda 30+5im yatağımdan kalkacak halim yok bir kamyon yük çekmiş gibiyim uyku gözlerimden akıyor ama yatamiyorumda yatağın içinde yuvarlanıyor um öylece
Eylul21 Sevgidefne33 bende 30 haftalik bir anne olarak halsizlik cekiyorum.Hem ağırlaştık hem aşiri sicak gunlerden geciyoruz.Sirt ustu yatip kalkinca hafiften bas dönmesi oluyor tansiyon düşüyor sanirim sola yatmak en doğru yatis sekli diye düşünüyorum.Allah yardımcımız olsun hepimizin🙏😇