Mom62266 Doktorum tahlil istemişti yaptırdım karaciğer enzimlerim yüksek çıktı 35 olması gereken değer 62 çıktı ast 42 alt 62 bu durum yaşayan ya da bilen var mı kötü bir şey mi dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi dr