Fatmanur-3 Ufuk Canım bence doktoruna söyle son aylar normalde senin ki baya erken başlamış albino veya ödem başlangıcı olabilir benim 33.haftadan sonda başladı ayak şişliği çok normalmiş ama senin erken doktoruna danış
Happy-41 Ufuk bende de 20 .haftalarda başladı kaç kilo aldınız bilmiyorum ama kilo ve sıcaklardan normal olduğunu söylediler .
Emirinannesi34 Ufuk 35trn sonra şişmeye başladı. Protein kaçağı olabilir öncesinde şişmesinin sebebi. Doktorunuza danışın mutlaka
Fatmanur-3 Ufuk Sağlıkocağına gidip kan verebilirsin değerlerine baktırmış olursun temizse sıkıntı olmaz senin için
Happy-41 Ufuk ozaman kiloyla alakalı değil sizin sıcaktan, tuz kullanımdan olabilir ama tanı sağlık ocağına gidin iciniz rahatlar .
Elif1608 Ufuk bende 19. haftadayım, bende de çok şişlik var ama bugün fark ettim ki varis başlamış, evet hemen şişmez son aylarda şişer normalde ama benimde şimdiden şişmeye başladı. Fazla tuz tüketmekten olduğunu da söylediler, dikkat etmekte fayda var 🙂
Nihal42- Ufuk ayaklarını çok sarkıtma cnm. Çalışıyormusun.bu aylar erken ama ayaklar sarkık oturunca olabiliyor
Elf3535 Ufuk ellerinizde falanda var mi haftanız erken ödem için bi tansiyonuza baktirip doktorunuza söyleyin