Geçmiş olsun, ben de 2 hafta önce 1 cm açıklıkla 16. Haftada serklaj oldum. Sadece 1-2 gün sonra normal hayatıma devam edebildim. Doktorunuzun yönlendirdiği şekilde hareket edetseniz sorun yaşamazsınız Allahın izniyle. O riskin olduğunu ben de okumuştum bir kaç yerde. Kalbini temiz tut ve iyi düşün canım.