ozlemsatilmaz amin canım inşallah belden ıgnemı oldum zaten hemen etkisini gösteriyor hıc birşey anlamadım açıkçası çok kolay geçti benimki herşey çok,güzeldi tek kötü yanı ilk ayağa kalkış onun haricinde çok,güzel ilerliyor. Bol bol nescafe kayısı hoşafı bitter çikolata tukettım tavsıyem sende öyle yap hıc bas agrım olmadı çok,şükür. Ve mümkün olduğunca bol bol yürümeye çalış benim 3gün oldu çok şükür azda olsa yürüyorum kendım