Ben güzel şık bir masa hazırladım. Süsledik eşimle çiçekler renkler koyduk. Ultrason fotolarıni koyduk. Doktorunuzun özel kliniği vardı normalde orda balon hazırlayıp patlatiliyordu, biz balonu bize hazırlayıp vermeleri rica ettik. Evde gelip eşimle başbaşa karşımıza kamera koyup o anı yalnız yaşadık. Camera tam balon patladığı an çekimden çıkmış, sadece ses kaydı cihazı o anı almış ama yinede harika bı gündü. Eşimle başbaşa doyasıya yaşadık o anı. Sizde su pandemi sürecinde düşünebilirsiniz boylesini