Gkc92 Aysegul_9 ben 14. Haftadan beri bio oil ve lierac ikisini birden kullanıyorum sabah biri akşam biri 30 olcaz yarın henüz çatlağım yok. Baya da kilo aldım
melekanesi Aysegul_9 bio oil kullanıyorum. Sabah akşam. Karnım çıkmaya başlayınca yani 16. Haftada kullanmaya başladım. Şimdi 21. Haftadayız. İnşaallah çatlak hiç oluşmaz. Yağı göğüslerime sürmedim. Göğüslerim çok kötü çatlamış.
MMmommy Aysegul_9 ben 12. haftamda aldım. Lierac + hind. cevizi yapı dönüşümlü kullanıcam inşAllah olmaz
Seda-2 Gkc92 Aysegul_9 ben 16. Haftadan sonra Bio-Oil kullanmaya başladım göbek , göğüs ve bacak yanlarıma kullandım. Gerçekten şu ana kadar hiç çatlağım olmadı 33.haftadayım 🙏
MMmommy melekanesi benim göğüsler bekarlıkta çatladı bi 10 kilo aldım verdim üzüntüden. karnım hariç göğsüm, popom diz kapağımın arkası çatlamış.
Belacivciv melekanesi göğüs içinde kullanılıyor mu ya? Benim ucu ve çevresi sızlıyor hafif ağrı gibi sanki, çatlamaya işaret mi acaba bu🥺
minnakannecim MMmommy Bende aldım Lierac ama çatlak oldu o kadar para veriyoruz ama sonuç hüsran şuan vazelin kullanıyorum çatlaklarda azalma oldu umarım çatlamazsın
toffeenut MMmommy benim ergenlik döneminde diz kapağımın üstü dahil aklınıza gelebilecek her yerim çatladı. O yüzden şu an çok umursamaz davranıyorum arada sırada bebe yağı sürüyorum, zaten çatlayacak, derim buna müsait hiçbir şeyin engel olabileceğini sanmıyorum açıkçası.
Burcu-26 MMmommy annem basenlerinden çatlamış bu işler genetik diye hep basen karın bide göğüs sürdüm hiç popo ve diz arkasına sürmedim İnşaAllah çatlamaz 34. Haftadayım
Buketkrts60 MMmommy bio oil kullanılan önceden çatlayan yerlerinde sur bence benimde hizli kilo alip vermekten catlamisti hamile kalmadan önce 5 ay düzenli kullandim geçti şimdi tekrar aldim hamilelik çatlağın olmasin diye tavsiye ederim😊
melekanesi MMmommy ne alakaymış ya. Ben bilsem sürerdim. Bende geç kaldım şimdi. Hamilelikte öyle garip şeyler duyuyorum ki. Şaşırıyorum 😀
NaimeYilmaz Annelerin en çok tercih ettiği çatlak kremi ve yağlarına bu link üzerinden de göz atabilirsiniz. 🥰 https://ty.gl/ba5wnhpc https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/catlak-Kremi-Yagi-k-ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_adgroup=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&adjust_creative=ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24&utm_campaign=64983354&utm_medium=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_term=ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24
oglumubekliyorumm Incia’yı hiç bir şeye değişmem 2 gün sürme vücudun hala o nemi kaybetmiyor ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum birini sabah diğeri akşam olarak
AlpBerkannesi oglumubekliyorumm aloera vera :) 39. Haftam henüz çatlamadım arada bebek yağı ve güneş yağı da kullandım kokularını sevdiğim için ama genel olarak aloera vera
Addile Aysegul_9 bio oil kullanıyorm bazen hindistancevizi yagı 32 de çatladım ama briazda genetik çatlaklar"olsn ama en azından çatlarken acısını alıyr kremler 🤦🏻♀️
Babymommy 2.aydan itibaren kullanmaya başladım. Her gün duştan çıkınca tüm vücuduma önce bebe yağı sürüyorum. Onu emince göğüs, karın, kalçada Weleda mama ve Badger dönüşümlü sürüyorum.
esmerrmm Aysegul_9 bio oil var evde ama hic kullanmadim çünkü şunu anladim istedigin kadar pahali ürün al sür catliyacagin varsa yine catliyorsun genetik sanırım 😃 sadece bol su ic ve evde normal nemlendirici kremin varsa onu sür gitsin zaten hava cok sicak sürdüğünde silinip gidiyor. Tavsiye 😁
Emineemre_29 esmerrmm evet ya bende devamlı krem sürüyordum vazelin iyi diyolardi kullandım ama bi faydası yok genetik bizde annemin ablamın karnı hep çatlamış benimde catladi
dygumrt Bio oil ve farklı yağlar kullandım 35e kadar catlak hiç yoktu ama bir anda bir sabah kalcalarda başladı göbişe doğru ilerliyor. Genetikmiş onu anladım
Bsrakya Aysegul_9 canım çatlamak istemiyorsan kılona dikkat etmen gerekiyor. Hamur işi yememen gerekiyor tam buğday ekmek yemen gerekiyor günde 3 litre su içmen gerekiyor ve yaglarla destek vermen gerekiyor. Yağlar da ben karışım yapmıştım. Zeytin yağı hindistan cevizi yağı ve kantoron yağı. Hepsi hücre yenileyici özelliğine sahip. Sen bunlari yap. Vücut çatlayacagi varsa çatlıyor yine ama ne olmus oluyor en aza indirmiş olursun. Belki de hiç catlamazsin
DilanFerdi Bsrakya ben bebek yağı kullanıyorum Johnsons baby sarı kutulu olanı var arkadaşım kullanmış ve hiç çatlağı yok ben 11 haftalığım ve kullanmaya başladım yavaş yavaş esnemesi için inşallah benimde olmaz
dilekunalozcan Bsrakya evet 37 haftalıgim 3 kilo aldım ama ilk hamilelikte catlagim vardi simdi onlar görünüyor ilkinde acami oluyor insan badem yağı sormuştum o zaman simdi zeytinyağı sürüyorum doktor önerdi kimyasal madde yok çünkü bir krem aldim karnıma kıllanma yapti biraktim çatlarsa çatlasın kıllı olmaktan iyidir
ilknursoykan Aysegul_9 13.haftadayım bu hafta biooil ile başladım sabah ve akşam. Hindistan cevizi yağıda kullanıyorum arada.