eeeqq Merhabalar.. Bugün sağlık ocağına gittim şeker yüklemesi için. Benim doktorum glikoz sonrası 2 defa sonuç istiyor 1 er saat arayla.Ancak hemşire onların 1defa aldığını ve yetişmeyeceğini söyledi (10 da kan toplamaya geliyorlarmış).Sabah glikozu iç gel 1 er saat arayla alalım ertesi günde aç gel açlığa bakalım dedi.Tam tersi yani çok güvenemedim. Can hastanesine gidiyorum orda ne kadara yapıyorlar bilginiz var mı? ya da özele gidenler muayene harici ne kadar ödedi? Çok uzun anlattım kusura bakmayın :D
Serenica eeeqq Benim normal muane gunumde yapikdi once bebgmebaktk muane ucrrtim sabit 82 tl daha sonra doktorm laboratuvar a yonlendirdi orada su ve 50 gr seker için 7.5 tl odedim ekstra odedim bu kadar baska brsy odemdm ozel hastanem