Bsraa35 Doğumuma 2-3 hafta kaldı, diş ağrım başladı oda başıma vuruyor hem başım hem dişim zonkluyor uyutmuyor doktora gittim kanal tedavisi gerekiyor yapalım dedi ama cesaret edemedim 🤦🏻♀️😣 geçiren en etkili yöntemler neler tavsiye istiyorum anneler 🤲🏻
Burcu_NFUE Bsraa35 3. Aydan sonra diş doktorunda herhangi bir işlem yaptırabilirsiniz sadece doktorun verdiği iltihap giderici ilaçlar antibiyotikler ve ağrı kesicileri içmeyin . içeceğiniz tek ağrı kesici parol olsun "
Miniknur Bsraa35 basına patates dilimle sar dışın içinde tuzlu suda gargara yap enazindan enfeksiyon kapmazsin
onhaziran Limonla ağrıyan dişe gargara yap kabuguylada masaj yap ağrı geçiyormuş burda biri yazmıştı bende lazım olur diye kaydetmistim dene istersen