Cgu17 34 haftalık gebeyim ama ultrasonda 36 37 olarak ilerde gittiğini dün öğrendik doktorumuz bu gelişimsel olarak iyi dedi fakat erken doğum olmasın diye progestan verdi ayrıca nstde de kalp atışlarımız hızkıydı 180lerde benim gibi olan var mı?