Son adet tarihine göre 18+4 haftalik hamileyim . Bugün 3lu tarama icin gittiğimde ölçümleri yaptı ve 3lu taramaya geç kaldığımı ayrintili ultrasonada bian önce girmem gerektiğini yoksa geç kalacağımı bebek daha büyürse sıkıntı olacagini söyledi. Olcumlere gore 20+1mis Ağustosun 5inde ayrıntılı ultrasonum 21 haftalik oluyorum normalde ama doktorun söyledikleri tedirgin etti bakabilir misiniz kizlar çok mu önde gidiyor. Not: başka bi doktora daha gittim ayni gün içinde oda herseyin normal olduğunu önde gitmediğini söyledi