Benim de öyle olmuştu daha ilk emmede kan içinde kaldı meme ucum, çatlak çatlak oldu. Her emme sonrası lansinoh kremden sürdüm, üstüne avent kalkan kapadım, 2-3 gün sonra geçti. Şimdi 20 günlük olduk, krem kullanmıyorum anne sütünden sürüp göğüs pedi koyuyorum.