Seyma35 Canlarımmm acaba elektirikli göğüs pompası Önerisi alabilir miyim? İsimlerini yazarsanız sevinirim. Çok çok pahalı ürünlere gerek var mı bilmiyorum ama yüzde yüz fark var diyen varsa onları da dinlemek isterim.
Austosprensi_ Seyma35 kiwi marka aldim yorumları hic fena degil iş görür diye düşünüyorum indirim li genel olarak ben 140 aldım lansinoh philips alanlar bile bunu almis bi süre sonra bi bak trendyoldan
BusraUras Seyma35 ben 1haftalık anneyim. İlk 3 gün sütüm o kadar azdı ki bebişim doymayıp ağlama krizine giriyordu. 2.günü sağmaya başladım. 4.günü sütüm artmaya başladı. Makinenin etkisi var mıdır bilemem ama ben bunu kullandım.
Nisansimge Seyma35 2 bebeğimde de lansinoh kullandım çok memnundum ama kızım hiç emmediğinden günde en az 8 kere süt sağdığımdan şarj kablosunu iki kere değiştirdim
Seyma35 Austosprensi_ Kivi normalde çok düşük ve dandik bir marka aslında. Bu ürünü güzel miymiş.. Hemen bakıyorum araştırayım
Austosprensi_ Seyma35 valla dandik mandik ben de bi dünya para bayılacaktim gerek yok 9 kademesi var cillop gibi bence yorumları oku cekim gücü acitmamasi iyi ayrica kiwi marka dikey ütü de baya iyi tefallerle yarışır dandik mandik ama işimizi görsün yeter günümüzü kurtarsın kafi
Tututu @Seyma35 Pliphs avent kullandım, çalıştığım için günlük kullandım 20 ay kadar ağrı falan yapmıyor sütü azaltmıyor.