Duygubthnnnn Kubra2012 takip ediyorum yarim saatte bir sancilarim oluyor dün nst de sancım 100 e kadar cikti Cok heyecanliyim☺️
Kubra2012 Duygubthnnnn benm de 100 çıkmıştı cumartesi dün 20 lere düştü bugün adet sancım kasılmam var mide bulantısı var açılma oluyo dediler inşallaj doğrudur doğurmak istiyorm artık ya