duyguahmet19 38+6 haftadayım adet sancısı gibi sancılarım var sık sık gelmiyor uzunda sürmüyor bebek doğum kanalına girmemiş henüz 22’si son gelmezse sezeryan doğum olcak böyle durum yaşayıp normal doğum yapan var mı?