Meliskam Hayır bir zararı yok tabiki de. Elinizin altında telefon var girip youtube a doktoröarın detaylı ultrasonla ilgili yorumlamalarına bir bakın.Gebelik sürecinde en önemli şeylerden biridir detaylı ultrason. O zaman aylık rutin kontrollere de gitmeyin sonuçta ultrason cihazı ile bakılıyor. 🙄 Ben yaşı ileri insanları asla anlamıyorum. Kimse kızmasın ama cahillikten başka birşey değil. Onların zamanında yokmuş, olabilir. Teknoloji ve bilim çığ aşmış durumda neden faydalanmayalım ki.. Hiç bir zararı yok ve muhakkak yaptırın. Detaylı Ultrason çok önemli kesinlikle. Siz dinlemeyin onları zararlı olsa bu kadar anne yaptırır mı, doktorlar önerir mi zararlı olan birşeyi.
Çocuğunuzla ilgili önemli konularda hele de bu sağlısa sadece siz ve eşiniz söz sahibi olun. Başkalarını araya sokmayın. ☺️☺️