Merhaba kızlar. 21. Haftamın sonunda detaylı ultrason çekilip suyumuz fazla çıkmıştı. Doktor şekerden şüphelenip şeker yüklemesi yaptı. Gebelik şekeri çıktı. Bir kaç gündür diyetisyenle yolumuza devam edip şeker ölçümü yapıyoruz. Sanki düzelmeyecek diyetle çözülmeyecek gibi geliyor. Diyetle başlayıp insüline geçen var mı. Siz de durumlar nasıl. Gebelik şekeri yaşayan var Mı benim gibi