ikizminnaklar neyi alalım diye kuzum bebeğimi ?
üniveriste hastanesinde yaptırdım tahlillerimi hadi dedim gelmişken prof dr a sorayım o da bana bu bebeğin suyu çok az 3 güne ölür dedi sezaryenle bebeği alırız dedi yaşamaz dedi . Ama ben orada tıkıldık kaldım hemen kendi doktoruma gittim ya s*ktirsin ordan dedi suyu gayet iyi dedi ve şuan 30+3 haftalığım 14-15 haftamdaydım prof öyle dddiğinde yani prof da olsa güvenmeyin . İyi ki kendi doktorum karşıma çıkmış iyi ki tanımışım dualrımdan eksin etmiyorum zorlu bir gebelik geçirdim her daim destekçimiz odu