ikizminnaklar
Allah yardımcınız olsun. Ben de 17 haziranda 19 haftalık oğlumu kaybettim. Kesede yırtık vardı Suyu azaldı ve sonunda bitti. Havuç suyu kemik suyu 3litre su içtim ama fayda etmedi. Son ana kadar kalbi atıyordu.Kendi sancılarım başladı ve kaybettik malesef. Hayırlısı böyleymiş 🙏
Kesenizde yırtık yoksa havuç suyu fayda edebilir. Su bitince bebek gelişemiyor malesef. İnşallah bir mucize olur ve suyu normale döner sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu. Allah ol derse herşey olur. Umudunuzu kaybetmeyin. 🧡 Ben son ana kadar dua ettim umudumu asla kesmedim elimden geleni yaptım. İnşallah hakkınızda hayırlısı olur 🙏🙏