Kızlar yaklaşık 10 gün önce bebeğin suyunun bittiğini öğrendim.Ogrendigimden beri havuç suyu içiyorum.Degisen bişey yok.Bu üçüncü gebeligim ilkde de su bitmesi ile sonlanmisti.İkincisinin kalbi durdu.Suan bebeğimin suyu yok ama kalbi atıyor 😔 Bazı doktorlar sonlandırılmalı dedi kabul etmedim.Takip ediliyorum ama umudum tükendi.Ne yapmalıyım hiç bilmiyorum.Surekli hastaneye gittiğimde bugün alacağız diyecekler cümlesine kendimi hazırlıyorum.Kalbi attığı için sonlandırmak istemiyorum.Basina böyle bi durum gelip ne kadar süre mücadele ettiniz bebeğiniz için.