sedacelikss Merhaba 12+1 gebeliğim var. Bugün doktor bebeğin eşi(plasenta) aşağıda zamanla yukarı çıkabilir ama çıkmazsa sorun dedi. Aşağıda olup bu haftalarda daha sonra yukarı çıkan var mı aranızda? Ya da aşağı olup bu şekilde doğum yapan
Pandagillerrr sedacelikss benım o zamanlar aşşagıdaydı 27 haftalıgız yukarı çıktı hıç sorun etme canım
Merveevrem18 sedacelikss canım bol bol dinlenmen gerek yatarken ayağın yüksekte olsun ilişkiye girmeyi pek önermiyor doktorlar bu durumda kanama olmazsa sıkıntı olmaz kanama olursa sıkıntı okuyor deniliyor birde eğer yukarı çıkmazsa normal doğum yapamazsınız sezeryan olursunuz ama dikkat eder kendinizi çok yormaz ve sürekli ayağınız yukarıda dinlenirse tekrar yukarı çıkar ☺️
bilnazo68o sedacelikss bende o şekildeydi 16 haftada kanama oldu. Ama 21 haftada yukarı çıkktı düzeldi. Dikkat etmek gerekiyor ama ben sürekli yatma imkanım yoktu 2 yasında oğlumun peşindeyim hep. Plesanta ya biz yada doktor müdahale edemiyor zaten zamanla rahim büyüdükçe kendini yukarı çekiyormuş. Strese girmeyin inşallah düzelir. Kanama olmaması için biraz dikkat edin
sedacelikss Pandagillerrr çok teşekkürler içimi rahatlattınız 🥰 Dr herhangi bir yasak yok dedi ama siz dikkat ettiniz mi herhangi birşeye
fenci_anne sedacelikss benimde aşağıdaydı 19.haftada ama sonra düzeldi şuan 24 haftaımız . Bol bol dinlen ve iş yapma dedi doktor yat dedi sürekli . Korkmayın ama bende çok korktum çok şükür düzeldi sonra .
Pandagillerrr sedacelikss şey eşim yanımda değildi o yüzden mesefeler engel koydu bize 😂😂😂😂 yoksa bizede yasak koymamıştı 😂