MSA001 Merhaba güzel anneler🌸 Tam 29 haftalık gebeyım bugün kontrolümüz vardı doktor suyunu biraz fazla gördüğünü söyledı bebeğimin, daha önce yaşayan oldu mu korkulacak bir durum değilmiş yalnız merak ettım normal mı anormal mi diye?
Dilekcnkn MSA001 22 haftalıkken detaylıda dediler 26 haftadayım hala suyum fazla şekerim yok doktorum sadece ağrın falan olur dedi öyle de oluyor karnım taş gibi oluyor