Momandbabyy Kızlaaaar ayın 28′inde kavuşuyorum oğluma. Öyle garip ve mutlu hissediyorum ki anlatamam. Sonunda 9 aylık hasret bitiyooor.😍🙏
seyram Momandbabyy ayy çok sevindim canım benim ya o zamana ben doğum yapmış olucam galiba allahın izniyle artık 😁😂 bende sezeryan olucam büyük ihtimalle bakalım nolcak çok sabırsızım bende Allah yardımcımız olsun inşallah 🥰🥰
Momandbabyy 01-adana Amin çok teşekkür ederim. Sen de sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 bizim de normalde 24 tü ama bazı sebeblerden 4 gün daha erteledik. 🥰
Momandbabyy seyram Çok teşekkür ederim içim içime sığmıyor mutluluktan.😅🥰Sağlıkla gelsinler yeter🥰 Amin inşallah 🙏
seyram Momandbabyy Aminn canım amiinn Allah yardımcımız olsun 🥰🥰 inan bende çok heycanlıyım ve sabırsızlanıyorum artık 🙂