Blablabla Ebruaksoylu nst aksilik olmadıkça 35ten önce önermiyoruz dedi doktorum. Çatıyı da 37de yaptı. 36dan beri düzenli nstye giriyorum
Biranne2meyve Ebruaksoylu evet bende hiç çatı muayenesi olmadım 37 hafta yazıyor şimdi baktım internetten ama değişir mi onu bilmiyorum
-Cansu- Biranne2meyve doğumu tetikliyor diye kimi doktor 38de yapıyor canım. 36+4 doktor 38de yapıcam dedi doğumu tetiklememesi için 😊
Annemommm Bilimde çatı muayenesi yoktur doktor yusuf olgaç ve serpil kırım takıp etmenizi tavsıye ederım yusuf hocanın youtube da bununla alakalı vıdeosun var çatı muayenesi yurtdışında asla yapılmaz
EsraKMR Ebruaksoylu Yok canım ya hiç gözünü korkutma hafif bi acı hissediyorsun o kadar büyütme gözünde kısa sürüyor zaten
NeslihanDuz Bizde 32. Haftamızda nst girdik her doktor farklı demek ki 🤷🏻♀️ Çatı muayenesi ne zaman olur onu bilmiyorum ama