ecemp161013 canım post açmıştım oku
Değerli güzel anneler ve anne adayları 6 gün önce başıma gelenleri buraya yazmak belkide bir anneye bir bebeğe faydamın olacağını düşündüm.kesinliklede olacaktır.35 hafta 2 günlük zorunlu erken doğum yaptım
ben total plesanta previa hamilesiydim yani bebeğin eşi plesanta rahim ağzını tam kapatıyordu , bu durumda olanlara zaten doktorunuz size söyluyor ayrıca iki farklı doktora göründüm hamileliğim boyunca . Biz normal hamilelik gebelikten farklıyız onlarda su gelirken bizde kan boşalması kan gelmesi şeklinde oluyor genellikle, 6 gün önce evdeyken kendimi hiç yormamışken ilişki vs olmamışken gece 23.40 da uzanırken önce az sonra bardaktan boşalırcasına kan gelmeye başladı korıdor ve asansör arabamızın içi kan içindeydi eşim hemen doktoru aradı hemen ameliyathanede olacakları hastane topladı eşim 5 dakikada vardı hastaneye , doktor geldi hemen bebeği cıkarıyoruz dediler 35 hafta 2 günlükken doğum yaptım bebeğim yenidoğan yoğunbakımda ciğerleri gelişmemiş(ciğer geliştirici vurundum 31 ci haftada onarağmen) (ayrıca zaten tam rahmi kapatıyorsa total plesanta previa olanlar zorunlu sezaryan ) bebeğimizi cıkarttılar şuan hastanede ben 2 gün kaldım sonra eve geçtim . Doktor eşime tam zamanında geldin yoksa eşinide bebeğinide kaybedebilirdik dedi , o yüzden yanınızda araba kullanabılecek kesınlıkle abi kardeş baba anne biri kesinlikle olsun zamanla yarışıyorsunuz çünkü , inşallah benim başıma gelen kimsenin başına gelmez ama malesef bu durumda olanlarımızdan bazılarının başına gelecek birinize bile yardımcı olabildiysem ne mutlu 🙏bebeğim ve tüm hastanede yatan bebeklerimiz için dua bekliyorum sizden 🙏
Hiç korkma şükret ne yollardan geçtik Allah izin verirse bebeğimizi alacağız , bizim sandığımızdan çok güçlüler emin olun 🙏Allahım hepsini korusun