Geçen hafta 35 haftalık kontrolümde doktorum daha önceden olan sezaryenimden dolayı ic dikişlerin çok gergin dedi . Sürekli istirahat et 1 hafta daha tutalım bebeği dedi. Bugüne kontrole çağırdı bugün gittiğimde ic dikislerin yine aynı gerginlikte olduğunu söyledi ki zaten bebekte çok aşağıda baş aşağı pozisyonda baskı yapıyor dikişler e bayram dönüşüne kontrol yazdı yine ben şok oldum sanıyorum ki doğuma alicak bana diyor ki 26 sina sana kontrol yazdım nasıl yani dedim bayram gircek araya ya patlar dayanmazsa dikişler ne olacak yatarsan dayanır dedi. Bende gerildim zaten daha önce kaybim var tedirginlikle geciyor bu günler. Ne yapacağım şaşırdım. Birde tip merkezine gidiyordum sen 3 üncü sezaryen olacağın için büyük hastanede yapacağız ameliyati dedi ben şok oldum başından beri kontrole gittiğim doktor bunu bugün söylüyor fiyatı da 4500 o da sadece dogum içinde işitme testi bebeğin ilk kontrolleri de yok şaka gibi ne yapacağım şaşırdım suan