Bende aynı şekilde düşünüyorum, sonra da kendime kiziyorum vicdan yapıyorum. Neden böyle düşünüyorum diye. Yıllar sonra uzun tedaviler sonucu 23 haftalık hamileyim güzel Rabbim nasip ederse oğlum olacak. Hastane çıkışıni yaptirdim, tulumlar kıyafetler aldım daha da fazlasını almak istiyorum ama içimde bi yerde bi korku endişe var. Sanırım yalnız da degiliz. Beklemeden hamile kalan anne adaylarında bile oluyormuş bu durum