Busenurk haklısınız fakat bir zararı yok. Bende aynı durumdaydım kesinlikle yaptırmayı düşünmüyordum ama bebeğe hiç bir etkisi yok. Hiç tatlı yemiyor değiliz neticede aynı şey olarak düşünün. Umarım sonucunuz normal gelir ve sizde rahatlarsınız. Bu dönemde çevreye kulak tıkayıp, doktora güvenmek en doğrusu diye düşünüyorum.