Merhaba. Diyarbakır’a yeni tayin olduk. Henüz kontrol günüm olmadığı için bir doktora gitmedim. Memorial dicle hastanesinde Ali Emre beye sıcak bakıyorum ama şöyle bir sorunum var. Eşim polis ben özel sektör çalışanıyım. Özel sigortam var. Sgk m yok. Özel olursa doğum 8 bin tl. Sgk olursa 3800 tl dediler. aradaki fark uçurum. Hastane doktor tavsiyeniz var mı?