Ozge890 Sag göğsümde cok ağrı var,orda sanki bi yumru oluşmuş emziriyorum neden olur ki afedersiniz esim şakasına,gogsümü,cok sert bi şekilde,sıktı ben ondan olduğunu düşünüyorum canim cok yanıyor nasi gecer napmam gerek 😔😔