Kızlar merhaba. İnternetten yazlık elbise almak istiyorum böyle rahat tarz olanından. Ama normalde M giyiyorum. Yine öyle mi alayım yoksa L/XL olarak mı alayım çok kararsız kaldım ya 🤭🤭 Sepete ekleyip tekrar çıkarıyorum bakıyorum ya büyük alıp içine düşersem diyorum. Şuan 12 haftalığım azcık minicik göbüşüm var 🤪 Ne edem ben şimdi ne alam 😑