Ceylankumsal Kizlar merhaba. Bebegim 29+3 gunluk hersey normal fakat bası 2 hafta ondeymis. 2 hafta sonra tekrar bakicaz eger yine buyukse haftasina gore normal dogum olmazmis. Boyle birsey yasayan varmi. Sonra duzelen oldu mu
iremgun Ceylankumsal 2.5 hafta da önde gidiyor ve hala normal doğum üzerine konuşuyoruz. He tabi ilerleyen zamanlarda kilo alımı da fazla olursa bilmiyorum ne olur ama